Naslov | Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene |
Autor | Mitar Cvjetković |
Voditelj/Mentor | Domagoj Ševerdija (mentor)
|
Sažetak rada | Tema ovog rada je primjena znanja iz C++ programskog jezika kako bi se kreirala jednostavna
scena u Unreal Engine 4 programu. Komponente koje čine takvu scenu mogu biti
statičke ili dinamičke. Programiranjem u C++-u odnosno koristeći Visual Studio 2015, napravit
ćemo osnove za dinamičke komponente. Te komponente će se sastojati od jednog
kontrolabilnog lika odnosno igrača sa pogledom iz trećeg lica, nekoliko NPC-ova koji će ispisivati
poruke na ekran kada im se približimo te nekoliko neprijatelja koji će pratiti igrača i pri
kontaktu ga uništiti. Ipak, zbog jednostavnosti, njihova detaljnija obrada će se vršiti u Unreal
Engineu koristeći opciju Blueprint, koja zapravo u potpunosti može zamijeniti programerski
dio. Nakon što odredimo izgled i ponašanje dinamičkih komponenti scene, možemo prijeći na
one statičke, odnosno na stvaranje reljefa i okruženja scene. Na kraju bit će potrebno po želji
posložiti sve komponente i scena će biti spremna za interakciju s igračem preko odabranog
kontrolera. |
Ključne riječi | C++ programiranje 3D scena Unreal Engine 4 Blueprint |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Creating UE4 Scene Using C++ |
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Odjel za matematiku |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Zavod za primijenjenu matematiku Katedra za računarstvo |
Mjesto | Osijek |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | PRIRODNE ZNANOSTI Matematika Matematička logika i računarstvo
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | preddiplomski |
Naziv studijskog programa | Matematika |
Akademski / stručni naziv | sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) matematike |
Kratica akademskog / stručnog naziva | univ.bacc.math. |
Vrsta rada | završni rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2018-06-06 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | The topic of this thesis is the usage of C++ programming skills in order to create a simple
scene inside of Unreal Engine 4 program. The components that comprise a scene like that can
be static or dynamic. By using C++, that is, by programming in Visual Studio 2015, we will
make basics for those dynamic components which will be one controlable character/player
with the third-person camera attached to it, a couple of NPCs which will ”say” something
once we get close enough to them, and a couple of enemies which will follow the player
and destroy him upon contact. But, for keeping things simple, their in-detail editing will
be done inside Unreal Engine using Blueprints which, in fact, can be used instead of C++
programming entirely. After we pick the look and behaviour of the dynamic components
in the scene, we will start making the static ones, which will be the landscape and the
surroundings. In the end we will just have to place on the scene the componets we want to
and the scene will be ready for player interaction through desired controller device. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | C++ programming 3D scene Unreal Engine 4 Blueprint |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad u otvorenom pristupu |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737 |