završni rad
Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene

Cvjetković, Mitar
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za matematiku
Zavod za primijenjenu matematiku i računarstvo
Katedra za računarstvo i strojno učenje

Citirajte ovaj rad

Cvjetković, M. (2018). Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737

Cvjetković, Mitar. "Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737

Cvjetković, Mitar. "Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737

Cvjetković, M. (2018). 'Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737

Cvjetković M. Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737

M. Cvjetković, "Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.