završni rad
Physically Based Skin rendering Using OpenGL

Spajić, Matej
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet primijenjene matematike i informatike

Citirajte ovaj rad

Spajić, M. (2024). Physically Based Skin rendering Using OpenGL (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet primijenjene matematike i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:935922

Spajić, Matej. "Physically Based Skin rendering Using OpenGL." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet primijenjene matematike i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:935922

Spajić, Matej. "Physically Based Skin rendering Using OpenGL." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet primijenjene matematike i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:935922

Spajić, M. (2024). 'Physically Based Skin rendering Using OpenGL', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet primijenjene matematike i informatike, citirano: 14.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:935922

Spajić M. Physically Based Skin rendering Using OpenGL [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet primijenjene matematike i informatike; 2024 [pristupljeno 14.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:935922

M. Spajić, "Physically Based Skin rendering Using OpenGL", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet primijenjene matematike i informatike, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:935922

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.